Stefan Banica jr - Editie de Colectie


Citiţi o Ediţie de Colecţie des­pre un Artist complet. Ascultaţi un CD live de excepţie. Hituri! Haideţi! S-o facem lată!
CRITIC CU EL ÎNSUŞI. "Ştefan Bănică jr este foarte critic la adresa prestaţiei sale. El este cel mai mare critic al său şi este foarte sever. După orice spectacol coboară de pe scenă şi începe să înşire momentele în care nu a fost mulţumit de ceva. Această permanentă nemulţumire şi dorinţa de a fi totul perfect face ca un spectacol Ştefan Bănică jr să fie temeinic pregătit. Nimic nu este lăsat la voia întâmplării." Ca la nici un alt artist din România, Klinger spune că se programează zile de repetiţie cu toată tehnica montată. El crede că repetiţiile vin de fapt dintr-o practică pe care a adus-o din activitatea sa de actor de teatru.
"Prin muzica mea vreau să transmit stările mele, modul meu de a fi, de a gândi. Sunt piese şi piese. Pentru mine, muzica a venit din lipsa acută a filmului. Eu am început cu filmul. În momentul în care am făcut mai puţin film, într-o perioadă în care se făceau puţine filme în România, muzica a venit cumva de la sine"

Niciun comentariu: