" SAPTE ZILE CU PUBLICUL MEU "

Stefan va sustine un concert la Sala Palatului si pe data de 22 decembrie, spectacolul cu numaraul sapte de la sfarsitul acestui an. ”Am programat intai 4 spectacole, iar biletele s-au epuizat in doua saptamani, apoi, la cererea publicului, s-au mai pus in vanzare inca doua sali care s-au epuizat in scurt timp. Astfel, am ajuns la al saptelea spectacol pe 22 Decembrie.”
Dar Stefan nu vede in asta rutina, sau un lucru care ar fi putut deveni monoton, avand in vedere aceeasi reactie a publicului sau de 14 ani incoace. ”Intotdeauna am sa recunosc, publicul nu ca imi da energia de care am nevoie, ci imi da insutit mai multa energie decat am nevoie. Nu poate fi vorba de rutina, este o mare, mare bucurie sa pot sa ma intalnesc 7 zile la rand cu spectatorii mei, care platesc bilet sa ma vada. Desi nu asta urmaresc, este un record pentru mine si in acelasi timp o mare responsabilitate sa sustin 7 concerte consecutiv cu casa inchisa la Sala Palatului si cred ca e un record si pentru show-business-ul romanesc".
In ceea ce priveste familia, recunoaste ca luna decembrie e cea mai aglomerata din punct de vedere afectiv. Pe 15 micuta lui fiica va implini un an iar pe 22, Andreea isi va sarbatori de asemeni, ziua de nastere si nu in ultimul rand, Sfantul Stefan care este prilej de sarbatoare pentru 3 generatii din familie. Insa totul e sa vrei, iti gasesti timp pentru toate, pare a fi ideea principala, datorita careia artistul impaca si latura personala si pe cea profesionala, in legatura cu Ana Violeta, explica:
"O sa sarbatorim in familie, chiar daca eu voi fi si in repetitii generale pentru concertele de Craciun. Anul trecut, cand s-a nascut, seara aveam chiar concertul televizat de Pro TV si am impartasit cu publicul aceasta bucurie, iar pentru mine a ramas un moment memorabil. O sa gasesc timp sa stau cu Ana Violeta la prima ei aniversare", ne-a spus cantaretul. Apropo de cantat si repetitii, ce parere are micuta de muzica tatalui sau? "Se bucura, ii place muzica, iar cand ii place foarte tare, danseaza. Are un stil propriu pe care domnul Mihai Petre nu l-a descoperit inca."

~ articol de Roxana Vaduva ~

Niciun comentariu: